Forumlar / Bitcoin / Bitcoin al sat yap para kazan.

Bitcoin Türkçe Forumları

wolfram66 Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 10 Kullanıcı resmi

Bitcoin al sat yap para kazan.

03.10.2017 23:27:36 tarihinde yazıldı.

arkadaşlar borsanın işleme sistemini az çok bilen arkadaşlar bilirler.

kullanıcı sayısı artan ve raabet gören para değerlenir. 

ne zaman ki kullanıcılar parasını sattı o zaman değeri düşer.

ne zamanki kullanıcılar yeni bir paraya rabet gösterdi o para yükselir.

bu durumda elinizdeki bitcoini satmak size kazandırmaz aksine dalgalanma hep aynı seyirde izleyeceği için bitcoini daha değersiz hale getirir ve yükselişini yavaşlatır.

tabi şimdi elimde 0,1 btc var bunu alsam ne satsam ne benimlemi borsa değişecek diyen arkadaşlar olacaktır.

bu dalgalanmalar çok büyük şirketlerin al sat yapmalarından etkilenmektedir.

siz bu dalgalanmayı kontrol edemediğiniz için çok risk taşımaktadır.

bitcoini sattıkca değil elinizde tuttukca kazanırsınız.

bol kazançlar.

firatimo Moderatör tarafından 18.11.2017 17:09:45 tarihinde düzenlendi.

Fatih kurdam Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 5 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

09.10.2017 08:56:21 tarihinde yazıldı.

Bitcoin kazanmak için ilave olarak arbitraj yöntemi de var. yani borsalar arası btc transferi ile para kazanma. düşük fiyatlı isteden btc yi alıp yüksek fiyatla satan btc borsasına transfer etmek gibi. Tabi bunu yaparken aradaki masraf ve komisyonları da hesaba katmak gerekli. 

Furkan Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 202 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.10.2017 15:15:48 tarihinde yazıldı.

yeni başlayanlara tavsiyem: sevindirik olup fiyat ortalamanın üzerindeyken almasınlar. gün içinde illa düsecektir sabredin.

salvation Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 185 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

01.11.2017 02:35:57 tarihinde yazıldı.

bence uygun fiyattan almışsanız bir ay kadar sabredip öyle satın . mutlaka kar verecektir

samjobs Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 71 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

01.11.2017 07:57:46 tarihinde yazıldı.

hali hazırda alım satım yaparak illaki para kazanılabilir. lakin borsalar arası alım satım artık çok da mantıklı değil. birbirlerine yakın olan satış fiyatına komisyonları eklediğinizde kar etme şansınız çok az. artış çıkışları yakalarım; düşükten alı yüksekten satarım diyorsanız size iyi şanslar çünkü yükselince sattığınızda almak için düşmesini mutlaka beklemeniz gerekecek. her beklediğinizde de bitcoindeki lineer artışı gördükçe içiniz acıyacaktır. emin olun bir sonraki stepte daha pahalıya alacaksınız. 

demir Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 278 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

01.11.2017 09:24:29 tarihinde yazıldı.

Bu yolun sonu tahminim  28 binlere gider 24 binden alım yaptım. 

wolfteam Moderatör Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 342 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

01.11.2017 09:26:35 tarihinde yazıldı.

Fatih kurdam yazmıştı. 09.10.2017 08:56:21

Bitcoin kazanmak için ilave olarak arbitraj yöntemi de var. yani borsalar arası btc transferi ile para kazanma. düşük fiyatlı isteden btc yi alıp yüksek fiyatla satan btc borsasına transfer etmek gibi. Tabi bunu yaparken aradaki masraf ve komisyonları da hesaba katmak gerekli. 

Ayrıca bitcoin aktarım hızından dolayı bazı abritaj fırsatları kaçabiliyor. Bunu da düşünmek gerekli

wolfteam Moderatör Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 342 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

01.11.2017 09:28:09 tarihinde yazıldı.

Bitcoin uzun süreli bir yatırım aracı olduğu için elde tutma kanısındayım. Hatırlatmak isterim ki eskiden capatha koduna btc veriliyordu

batuhantstkn Profesyonel Kriptom rütbe Mesajlar : 567 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.11.2017 14:13:44 tarihinde yazıldı.

wolfteam Moderatör yazmıştı. 01.11.2017 09:28:09

Bitcoin uzun süreli bir yatırım aracı olduğu için elde tutma kanısındayım. Hatırlatmak isterim ki eskiden capatha koduna btc veriliyordu

Çoğu insan kafasını vuruyor şimdi bu yüzden hocam ben dahil,küçümsememek gerekiyor :)

Yasin ÜSTÜN Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 190 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.11.2017 14:18:20 tarihinde yazıldı.

wolfteam Moderatör yazmıştı. 01.11.2017 09:28:09

Bitcoin uzun süreli bir yatırım aracı olduğu için elde tutma kanısındayım. Hatırlatmak isterim ki eskiden capatha koduna btc veriliyordu

birkaç harf girdiğinizde 5 btc veren musluklar vardı..
kesinlikle elde tutma kanısındayım

mertc Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 139 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.11.2017 14:28:41 tarihinde yazıldı.

Yalnız sizler TL karşılığı olarak değerini arttırmaktan bahsediyorsunuz, fark etmeniz gereken bir şey var ki yakın gelevekte kağıt paraların yerine geçecek bir para birimidir Bitcoin. Al sat yapın, dipten toplayarak satoshi miktarınızı arttırmanız daha anlamlı olacaktır. Sadece bir döviz aracı olarak görmek Bitcoin'in mantığına terstir.

kriptocoin Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 137 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.11.2017 14:29:47 tarihinde yazıldı.

Biraz btc vardi biraz yükseldi, dusmeye basladigi anda sattim ama ben sattiktan 2 dk sonra yukseldi ama tekrar sattigim fiyata bile dusmedi. Bence amatör kullanicilarin pek yapabileceği bir şey değil al sat

firatimo Moderatör Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 364 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.11.2017 14:30:30 tarihinde yazıldı.

AÇıkçası ciddi bir psikolojik hakimiyet gerekiyor. Belli güvendiğiniz koinleri alıp tutmak da fayda var. Al sat 40 tane risk barındırıyor. Sürekli bakıp ilgilenebilecekseniz o da denenebilir ama ben oldukça yorucu buluyorum. Onun yerine belirli hedefler koyarak ilerlemek de fayda var atıyorum X koininden aldım, fiyatı 1.50, fiyatı 3 olunca satıcam diye hedef koyabilirsiniz. Bir de koinin fiyatı üzerinden değilde kendi sermayeniz üzerinden bakın olaya çünkü bu koinler düşer çıkar, sürekli ah bu kadardı ah şu kadardı diyerek ömür geçmez! bin lira koydum o oldu 2 bin lira şeklinde bakın, koin fiyatlarına kendinizi endekslerseniz yani 0,1ken elimdeydi şimdi 0,3 filan diye bakarsanız sürekli dövünürsünüz. Yaptığınız hareketi de gerinizde bırakın ki önünüzü görebilesiniz.

myzrael Moderatör Profesyonel Kriptom rütbe Mesajlar : 616 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.11.2017 14:59:27 tarihinde yazıldı.

Üst ve Alt limitlere baktığınızda 100 ~300$ arasında tahminler yapabilirsiniz. Grafiklerde kırılması gereken yerler kendini belli ediyor. Şimdi ben 9600$ seviyelerini bekliyorum ha öncesindede kırılabilir ama 7888->5500 arasını tutturmuştum. Zaten oradan biraz daha giriş yaptım.

firatimo Moderatör Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 364 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.11.2017 17:10:53 tarihinde yazıldı.

myzrael Moderatör yazmıştı. 18.11.2017 14:59:27

Üst ve Alt limitlere baktığınızda 100 ~300$ arasında tahminler yapabilirsiniz. Grafiklerde kırılması gereken yerler kendini belli ediyor. Şimdi ben 9600$ seviyelerini bekliyorum ha öncesindede kırılabilir ama 7888->5500 arasını tutturmuştum. Zaten oradan biraz daha giriş yaptım.

Bana sanki bundan sonra 6500$'ın altına düşmez gibi geliyor. Destek oluştu gibi o seviyelerde.

düzceli Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 76 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.11.2017 17:26:25 tarihinde yazıldı.

Bitcoinden kazanmak istiyorsak, biraz elimizde tutmamız şart, aksi halde bir şey elde etmek zor olacaktır.

batuhantstkn Profesyonel Kriptom rütbe Mesajlar : 567 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.11.2017 17:43:24 tarihinde yazıldı.

Bu saatten sonra 7000$'ın altına düşmez gibi geliyor bana da 

mmtars36 Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 468 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.11.2017 17:57:02 tarihinde yazıldı.

Dusmez zaten onu acik masallah aldi basini gidiyor 

Ufuk deniz Üye Kriptom rütbe Mesajlar : 2 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

28.05.2018 22:27:40 tarihinde yazıldı.

Arkadaşlar merhaba yeni başlayacağım ama coin çeşidi çok olan bir site öenerebilir misiniz? Türk olursa iyi olur yurtdışı olayını pek anlayamadım.

meryem koç Üye Kriptom rütbe Mesajlar : 1 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

28.05.2018 22:30:14 tarihinde yazıldı.

Ufuk deniz yazmıştı. 28.05.2018 22:27:40

Arkadaşlar merhaba yeni başlayacağım ama coin çeşidi çok olan bir site öenerebilir misiniz? Türk olursa iyi olur yurtdışı olayını pek anlayamadım.

Yani istediğin koin sayısına bağlı olarak değişir bu. Türkiyede çok koin çeşidi yok zaten.

Ufuk deniz Üye Kriptom rütbe Mesajlar : 2 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

28.05.2018 22:32:14 tarihinde yazıldı.

Açıkçası kafamda ltc - stellar – eth – monero falan var.

Bu başlığa yanıt yazabilmek için lütfen giriş yap veya kayıt ol.

SOHBET