Forumlar / Bitcoin / bitcoin alma zamanı

Bitcoin Türkçe Forumları

twoberk Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 27 Kullanıcı resmi

bitcoin alma zamanı

10.09.2017 08:35:35 tarihinde yazıldı.

arkaşlar bitcoin alın !!! miktar önemli değil gidip 6 lı ganyana veya hergün iddaya 20tl kaçıran arkadaşlar özellikle bıraksınlar şans oyunlarını coin alemi hem kazanclı hem sürürkleyici...

Furkan Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 202 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.10.2017 15:46:50 tarihinde yazıldı.

onlar için bu güvenli değil (!) görmedikleri para olur mu hiç?

yunusbassahan Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 6 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

18.10.2017 17:22:35 tarihinde yazıldı.

Abi idda 6 lı gibi şeylerle insanlar hemen zengin olacaklarını zannediyor.

Yani insanların derdi bir an önce parayı bulmak, şu işin farkına varsalar zamanla çok güzel para kazanabilecekler.

myxammet Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 12 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

19.10.2017 08:58:03 tarihinde yazıldı.

herkes bir umut peşinde koştuğu için bazı insanlar yatırım yaparak bazı insanlarda bahis yaparak para kazanmaya çalışıyorlar.

sayko Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 56 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

26.10.2017 00:00:51 tarihinde yazıldı.

Aynen berk kesinlikle katılıyorum sana :)

kador Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 63 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

26.10.2017 19:00:09 tarihinde yazıldı.

Ben Şubat 2017 de 4500 tl de iken uyandım ama para yoktu alamadık nerelere geldi şimdi btc 22000 tl civarı vay bee

Furkan Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 202 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

26.10.2017 19:17:42 tarihinde yazıldı.

kador yazmıştı. 26.10.2017 19:00:09

Ben Şubat 2017 de 4500 tl de iken uyandım ama para yoktu alamadık nerelere geldi şimdi btc 22000 tl civarı vay bee

300 tl iken uyandım lise 2 ye gidiyordum şimdi mezunum. ben de aymı dertten muzdaribim (:

sayko Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 56 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

27.10.2017 02:20:20 tarihinde yazıldı.

Bana kalırsa bitcoinin yüksekliş grafiğine göre bitcoinin güne açılış fiatı diğerli 4560 olsun gün içerisindeyken bu değerin altına düştüğünde ki düşüyor alıcaksınız. Aldığınız değerden belki bir tık daha düşer ama fazla olcağını zamnetmiyorum 150-200 arasında yükselme seviyelerine geldiğinizde sarın. Bunu şuna dayanaraktan söylüyorum: eğer rakamların bir anda yükselişi gün be gün artıyorsa bitcoinin bugünlü açılış değeri ile dünkü değerinin arasında cok fazla fark olmaması gerekir 150-200 kar yada 40 50 dolar zarar potasında oynaması gerekir

mgokce15 Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 16 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

27.10.2017 11:39:08 tarihinde yazıldı.

katılıyorum seckin hocam trend takiplerinde max300 tl kazanç cımbız yaparsada max 200 zarar olur ama tr ile abd zaman dilimleri arasındaki farkta bile bütük satışlar gelebilir benim uygulamam ise geceleri emirli stop loss satış mesela tavsiye ediyorum miktara göre kazanç sağlıyor.

Furkan Baykaldı Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 2 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

27.10.2017 14:07:34 tarihinde yazıldı.

myxammet hocama katılıyorum malasef.. 

düzceli Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 76 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

27.10.2017 20:20:10 tarihinde yazıldı.

valla şu dönemde bitcoine yatırım iyi gibi duruyor.. sürekli bir artış var...

wolfteam Moderatör Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 342 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

01.11.2017 10:39:17 tarihinde yazıldı.

insanlar sanal olduğundan dolayı çekingen davranıyor. ama aynı insan lotoyu ganyanı reel görebiliyor

samjobs Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 71 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

01.11.2017 17:04:58 tarihinde yazıldı.

bu konuda herkes birşeyler söylüyor. alacaklara tek bir tavsiyem var. bu işe giriyorsanız, asla ama asla geç değil. almaya karar verdiniz mi, alın hemen. alın ve unutun. bir sonraki alımda gene alın unutun. asla o anki değerine bakmayın. yok belki düşer vs vs hata olur. 

babaconda Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 57 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

01.11.2017 17:07:03 tarihinde yazıldı.

samjobs yazmıştı. 01.11.2017 17:04:58

bu konuda herkes birşeyler söylüyor. alacaklara tek bir tavsiyem var. bu işe giriyorsanız, asla ama asla geç değil. almaya karar verdiniz mi, alın hemen. alın ve unutun. bir sonraki alımda gene alın unutun. asla o anki değerine bakmayın. yok belki düşer vs vs hata olur. 

Aynen katılıyorum 10K değerine bile ulaşsa almaya devam alın unutun ilerde nice 10k'lar kazanacaksınız!

samjobs Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 71 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

01.11.2017 17:19:38 tarihinde yazıldı.

babaconda yazmıştı. 01.11.2017 17:07:03

Aynen katılıyorum 10K değerine bile ulaşsa almaya devam alın unutun ilerde nice 10k'lar kazanacaksınız!

sagolun. sonucta bu tamamen kişilerin alımı ve bu hareketliliği gören yeni katılımcılarında sisteme para aktarmasıyla artan bir olay. mesele aslında artarken almak. artıyor, yani hava olumlu. bazen artarkende almak mantıklı.

demir Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 278 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

01.11.2017 18:23:05 tarihinde yazıldı.

Yüksek diye almıyoruz bi bakıyoruz kaçmış.Düşecek diye beklerken dahada yükseliyor.

huseyin osur Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 134 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

04.11.2017 14:32:24 tarihinde yazıldı.

Abi adam iddaa oynar gibi bitcoin alın diyo abi sen btc ye ne verdin 2.5 üst verdim ethereuma da kg var dedim:)

kriptoman Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 91 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

04.11.2017 15:42:22 tarihinde yazıldı.

Bitcoin büyük favori. Önde bomboş kalmış. Tempoyu kurar ve çıktığı gibi bitirerek beyaz bayrak ayna yapar. BANKO. Yanına at yazmayın :)

Şafak Dirik Moderatör Profesyonel Kriptom rütbe Mesajlar : 617 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

04.11.2017 16:48:54 tarihinde yazıldı.

15 kasım aklımı kurcalamasa komple giricem Bitcoin'e fakat hala soru işaretleri.

kuntkaan Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 27 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

04.11.2017 22:54:47 tarihinde yazıldı.

Ben  kasım sonu aralık başını bekliyorum.

twoberk Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 27 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

05.11.2017 00:21:14 tarihinde yazıldı.

huseyin osur yazmıştı. 04.11.2017 14:32:24

Abi adam iddaa oynar gibi bitcoin alın diyo abi sen btc ye ne verdin 2.5 üst verdim ethereuma da kg var dedim:)

3.5 üstü bitcoin her hafta =) 

Bu başlığa yanıt yazabilmek için lütfen giriş yap veya kayıt ol.

SOHBET