Forumlar/Bitcoin / BTC 35.000'i geçti...

Bitcoin Türkçe Forumları

Mahmut FıratAcemi Kriptom rütbeMesajlar : 34Kullanıcı resmi

BTC 35.000'i geçti...

25.11.2017 12:55:13 tarihinde yazıldı.

Geçen gün eth'nin yükelişi sebebiyle btcden çıktım ve eth'de kalmayı düşünmüştüm. Eth'nin yükelişinden biraz kâr yaptıktan sonra gönlüm btc'de kalmıştı ve tekrar btc'ye geri dönmüştüm ve an itibariyle btc = 35.300

firatimo ModeratörUzman Kriptom rütbeMesajlar : 366Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 13:07:08 tarihinde yazıldı.


Kritik bir eşiğe geldi gibi. Belki bir düzeltme yaşayabilir birkaç gün içinde.

düzceliAcemi Kriptom rütbeMesajlar : 76Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 13:11:10 tarihinde yazıldı.

Sürekli bir artışta.. yakın zamanda 10.000 doları geçer diye düşünüyorum

demirUzman Kriptom rütbeMesajlar : 278Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 13:20:31 tarihinde yazıldı.

Biz bunu 15 gün öncesi btc 23 binlerdeyken, söylemiştik.  Daha yukarılara gidecektir ama alım fırsatı verecektir.

kriptocoinUzman Kriptom rütbeMesajlar : 137Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 13:51:53 tarihinde yazıldı.

O alım fırsatı gelir diye bekliyorum ama gelmedikçe de geriliyorum, bekleyip bekleyip en tepeden gireceğim galiba :) 

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 568Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 16:30:15 tarihinde yazıldı.

Bundan sonra düşse bile 33k altına düşeceğini zannetmiyorum, umarım tahminimde yanılmam yoksa fena zarara girerim :)

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 16:30:58 tarihinde yazıldı.

Beyler şaka bir tarafa bu BTC rekoru 8610 dolar ben max 8400 doları hatırlıyorum.

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 568Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 16:46:14 tarihinde yazıldı.

Paribu üzerinde 35.964 TL'yi gördü çok ciddi bir artış yaşandı bugün, böyle devam ederse gerçekten durdurulamaz bu yükseliş.

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 16:48:32 tarihinde yazıldı.

batuhantstkn yazmıştı. 25.11.2017 16:46:14

Paribu üzerinde 35.964 TL'yi gördü çok ciddi bir artış yaşandı bugün, böyle devam ederse gerçekten durdurulamaz bu yükseliş.

Abi vallaha herşey istediğimiz gibi gidiyor bu arada sen yatırdın mı para?  

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 568Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 16:53:34 tarihinde yazıldı.

ismail yazmıştı. 25.11.2017 16:48:32

Abi vallaha herşey istediğimiz gibi gidiyor bu arada sen yatırdın mı para?  

Pazartesi yatıracağım hocam ama umarım hafta başı olması sebebiyle çok yükseliş yaşanmaz da düşük btc'den işlem görmez para.

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 16:54:39 tarihinde yazıldı.

batuhantstkn yazmıştı. 25.11.2017 16:53:34

Pazartesi yatıracağım hocam ama umarım hafta başı olması sebebiyle çok yükseliş yaşanmaz da düşük btc'den işlem görmez para.

bende ondan bahsedicektim batuhan abi, birde size bi öneri olsun nedense btx'te bana cazip geliyor güvenliğiyle alakalı bir makale okudum inan btc'den daha harika


düzceliAcemi Kriptom rütbeMesajlar : 76Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 17:01:01 tarihinde yazıldı.

ismail yazmıştı. 25.11.2017 16:54:39

bende ondan bahsedicektim batuhan abi, birde size bi öneri olsun nedense btx'te bana cazip geliyor güvenliğiyle alakalı bir makale okudum inan btc'den daha harika


Btx nereden kazanabiliriz bilginiz var mı?

mmtars36Uzman Kriptom rütbeMesajlar : 470Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 17:02:53 tarihinde yazıldı.

Hocam masallahi var costu yilbasina kadar guzel kar payi birakir

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 17:06:27 tarihinde yazıldı.

düzceli yazmıştı. 25.11.2017 17:01:01

Btx nereden kazanabiliriz bilginiz var mı?

abi faucethub vari sitelerden kazanılır ama inan değmez zaman kaybetmene bana sorarsanız para atınca 1 2 adet btx alıp kenarıya koyun. Değerlenicektir şu an okuduğum makeleyi arıyorum bulabilirsem hemen atıcam.

mmtars36Uzman Kriptom rütbeMesajlar : 470Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 17:07:50 tarihinde yazıldı.

ismail yazmıştı. 25.11.2017 17:06:27

abi faucethub vari sitelerden kazanılır ama inan değmez zaman kaybetmene bana sorarsanız para atınca 1 2 adet btx alıp kenarıya koyun. Değerlenicektir şu an okuduğum makeleyi arıyorum bulabilirsem hemen atıcam.

Alin hocam zarar gelmez bahti açılacak belliki oyle olursa iyi olur

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 568Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 17:08:58 tarihinde yazıldı.

Yılbaşına kadar elime geçen her parayı Bitcoin'e yatırmayı düşünüyorum bu yüzden bende, güzel kar bırakacaktır sahiplerine.

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 17:11:49 tarihinde yazıldı.

Gerçekten keiser'e göre falan btc 100 bin dolar olucak eğer o olursa işte harika olur :D

mmtars36Uzman Kriptom rütbeMesajlar : 470Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 17:14:43 tarihinde yazıldı.

ismail yazmıştı. 25.11.2017 17:11:49

Gerçekten keiser'e göre falan btc 100 bin dolar olucak eğer o olursa işte harika olur :D

Ucusa hazirlaniyor masallah zaten ilerleyisi goruyosunuz

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 568Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 17:17:08 tarihinde yazıldı.

En kötü bugün türk borsalarına baksalar bile saatler içerisindeki 600 700 liralık artış beni bile heyecanlandırmışken yeni yatırım yapacak birini ne hale sokar acaba :)

mmtars36Uzman Kriptom rütbeMesajlar : 470Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 17:30:46 tarihinde yazıldı.

batuhantstkn yazmıştı. 25.11.2017 17:17:08

En kötü bugün türk borsalarına baksalar bile saatler içerisindeki 600 700 liralık artış beni bile heyecanlandırmışken yeni yatırım yapacak birini ne hale sokar acaba :)

Sok etkisi yaratir trafo carpmisa doner diye tahmi ediyorum 

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 17:33:05 tarihinde yazıldı.

bende şuan inanılmaz bi pişmanlık var dün bankaya gidicektim pazartesi giderim dedim :D 

Bu başlığa yanıt yazabilmek için lütfen giriş yap veya kayıt ol.

SOHBET