Forumlar / Bitcoin / Kredi cekerek bitcoin almak

Bitcoin Türkçe Forumları

kriptocoin Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 137 Kullanıcı resmi

Kredi cekerek bitcoin almak

19.11.2017 23:05:23 tarihinde yazıldı.

Gerçekten şu anda bana cok mantıklı geliyor. Mesela 10k kredinin yaklasik geri odemesi 1 yilda 12k civari ama bitcoinin tahmini aylık getirisi ile bu fark ödenebilir. Bir yanım durma gir bu riske diyor, siz ne diyorsunuz? 

batuhantstkn Profesyonel Kriptom rütbe Mesajlar : 568 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

19.11.2017 23:48:12 tarihinde yazıldı.

Bu fikir biraz sizde bitiyor hocam sonuçta 1. kişi sizsiniz ama her türlü ihtimali düşünerek kötü senaryoya karşı sizi zorda bırakmayacak birikimi yaparsanız bu riske girmek çok mantıklı bir hareket olabilir gibi .

ismail Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 413 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 00:47:50 tarihinde yazıldı.

abi çekeceksende 2000 3000 falan çek gaza gelip 30 40 bin çekme sonuçta neyin ne olucağı belli olmaz

mertc Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 139 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 01:14:03 tarihinde yazıldı.

Kredileri olası durumlara karşın Bitcoin'i işin içine hiç katmadan ödeyebilecek şartlarınız mevcutsa değerlendirilebilecek bir durum. Şubat(1BTC = 4 bin lira) ayında bu dediğinizi ben de değerlendirmiştim, elbette güzel bir kazanç sağladı. Bu demektir ki yine aynısı olacak bu sebeple "B" planı olması gerek.

batuhantstkn Profesyonel Kriptom rütbe Mesajlar : 568 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 01:15:45 tarihinde yazıldı.

Yani herkesin ortak kanıda buluştuğu gibi sırtını dayayabileceğin bir güven kaynağı olmadan bu riski almaman daha hayırlı olur.

ismail Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 413 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 01:18:13 tarihinde yazıldı.

aynen zaten toptan almanız diyede bi şart yok aslında abi hepimiz bu bitcoin'in en sonunda iyi bi yere geliceği konusunda hemfikiriz

bi ay bütçenize göre 1000 tl alın bi ay 150 tl bu tamamen sizde bitiyor 

geçen youtuubeda bi adamı izledim söylediği şuydu millet 1000 dolarken düşmesini bekledi ben aldım 2000 de öyle bu sirkülasyon hep devam etti demişti sizde azar azar alın bütçenizi sarsmayın artan grafiği oldukça zaten hep kazanıcaksınız ama ne varki kazancınız düşük olabilir

batuhantstkn Profesyonel Kriptom rütbe Mesajlar : 568 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 01:30:48 tarihinde yazıldı.

ismail yazmıştı. 20.11.2017 01:18:13

aynen zaten toptan almanız diyede bi şart yok aslında abi hepimiz bu bitcoin'in en sonunda iyi bi yere geliceği konusunda hemfikiriz

bi ay bütçenize göre 1000 tl alın bi ay 150 tl bu tamamen sizde bitiyor 

geçen youtuubeda bi adamı izledim söylediği şuydu millet 1000 dolarken düşmesini bekledi ben aldım 2000 de öyle bu sirkülasyon hep devam etti demişti sizde azar azar alın bütçenizi sarsmayın artan grafiği oldukça zaten hep kazanıcaksınız ama ne varki kazancınız düşük olabilir

Borsa bu sonuçta birilerini mutlu ederken birilerini mutsuz eder , bir nevi rus ruleti.

ismail Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 413 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 01:33:38 tarihinde yazıldı.

batuhantstkn yazmıştı. 20.11.2017 01:30:48

Borsa bu sonuçta birilerini mutlu ederken birilerini mutsuz eder , bir nevi rus ruleti.

öyle maalesef abi , bi laf var kar zarar kardeştir diye

Yasin ÜSTÜN Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 190 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 01:54:17 tarihinde yazıldı.

Sizi sarsmayacak bir miktarda alabilirsiniz,uzun vadede kar getirir ama borsa olduğu için tabi ki bir B planınız da olsun.Altından kalkamayacağınız yükü üstlenmeyin.

demir Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 278 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 06:04:55 tarihinde yazıldı.

Ben kredi çekerek bu işe gimem.Girilmesini tavsiye etmem.Karar sizin,para sizin.

kriptocoin Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 137 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 07:01:31 tarihinde yazıldı.

Yasin ÜSTÜN yazmıştı. 20.11.2017 01:54:17

Sizi sarsmayacak bir miktarda alabilirsiniz,uzun vadede kar getirir ama borsa olduğu için tabi ki bir B planınız da olsun.Altından kalkamayacağınız yükü üstlenmeyin.

Aynen, mesela 10.000 kredi 24 ayda yaklasik aylik odeme 500 lira oluyor. Bitcoin tamamen bitse de ayda 500 lira odemek fazla sarsmaz. Ama kesin kararımı veremedim henüz 

wolfteam Moderatör Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 342 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 09:32:14 tarihinde yazıldı.

bence kesinlikle feda edebileceğin bir rakam ile alın. kredi çekip almak bana riskli geliyor. çünkü her zaman stabil bir artış göstermiyor. kayıp olduğu zaman cebinizden ödeyebilecek ve size etki etmeyecek bir rakam olmalı krediniz. Eğer çekecekseniz..

thelamcet Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 1 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 21:04:39 tarihinde yazıldı.

Bende sıkıntıya düşürmeden kredi çekebilirsin diye düşünenlerdenim. Düşse bile bir şekilde tekrar yükseliyor. Uzun vadede kâr getireceği konusunda nerdeyse herkes hemfikir. Erken olur geç olur ama bir şekilde olur. 

firatimo Moderatör Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 366 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 21:34:56 tarihinde yazıldı.

thelamcet yazmıştı. 20.11.2017 21:04:39

Bende sıkıntıya düşürmeden kredi çekebilirsin diye düşünenlerdenim. Düşse bile bir şekilde tekrar yükseliyor. Uzun vadede kâr getireceği konusunda nerdeyse herkes hemfikir. Erken olur geç olur ama bir şekilde olur. 

Eğer kişiyi sarmayacak bir mebla ise bence çekilebilir. Fakat boyu aşacak işlere girişmemek lazım! Sabırlı olabilmek lazım. İlla ki yükseliyor ve çok gelecek vaad ediyor ama bir taraftan da bunu bir iş gibi düşünün. Bir öngörünüz var, yatırım yapıp karşılığını almaya çalışıyorsunuz. Her iş kazandırmadığı gibi her dükkan da ayakta kalmıyor. O yüzden düzgün bir hesapla, en fazla üzmeyecek kadar bir mebla ile girişilmeli.

mmtars36 Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 468 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 21:44:08 tarihinde yazıldı.

demir yazmıştı. 20.11.2017 06:04:55

Ben kredi çekerek bu işe gimem.Girilmesini tavsiye etmem.Karar sizin,para sizin.

Katılıyorum  buyuk risk tmm bitcoinin onu acik ama sirtini saglama alman lazim

kriptocoin Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 137 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 22:59:52 tarihinde yazıldı.

thelamcet yazmıştı. 20.11.2017 21:04:39

Bende sıkıntıya düşürmeden kredi çekebilirsin diye düşünenlerdenim. Düşse bile bir şekilde tekrar yükseliyor. Uzun vadede kâr getireceği konusunda nerdeyse herkes hemfikir. Erken olur geç olur ama bir şekilde olur. 

Tam da böyle düşünüyorum, bir yatırım firsati goruyorum ama nakitim olmadigi icin 3 aydır erteliyorum, 3 ay önce buna cesaret etseydim keşke diyorum. Biraz adrenalin iyi gelir hem. 

Sadece şu son haftadaki hızlı yükselme biraz tereddut ettiriyor, acaba bir duzeltme gelir mi? 

mertc Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 139 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

21.11.2017 01:33:46 tarihinde yazıldı.

kriptocoin yazmıştı. 20.11.2017 22:59:52

Tam da böyle düşünüyorum, bir yatırım firsati goruyorum ama nakitim olmadigi icin 3 aydır erteliyorum, 3 ay önce buna cesaret etseydim keşke diyorum. Biraz adrenalin iyi gelir hem. 

Sadece şu son haftadaki hızlı yükselme biraz tereddut ettiriyor, acaba bir duzeltme gelir mi? 

İhtimali yüksek hocam ama Bitcoin artık bana güvenli bir liman olarak geliyor, düzeltmelerde panik satışları yapmadığımız sürece dikey yükselişlerde eminim sıkıntı yaşamayız.

kriptocoin Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 137 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

21.11.2017 17:42:11 tarihinde yazıldı.

Bunu planladığımda btc 27000 di, şu anda 32600. Kredi maliyetini 1 haftada çıkarıyordum. Bakalım halen cesaret edemedim ama galiba yapacağım

mmtars36 Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 468 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

21.11.2017 20:25:00 tarihinde yazıldı.

kriptocoin yazmıştı. 21.11.2017 17:42:11

Bunu planladığımda btc 27000 di, şu anda 32600. Kredi maliyetini 1 haftada çıkarıyordum. Bakalım halen cesaret edemedim ama galiba yapacağım

Herkesin kendi dusuncesi iyi dusunseniz iyi olur 

batuhantstkn Profesyonel Kriptom rütbe Mesajlar : 568 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

21.11.2017 20:43:46 tarihinde yazıldı.

kriptocoin yazmıştı. 21.11.2017 17:42:11

Bunu planladığımda btc 27000 di, şu anda 32600. Kredi maliyetini 1 haftada çıkarıyordum. Bakalım halen cesaret edemedim ama galiba yapacağım

Bu kadar ani artış beraberinde ani düşüş getirebilir bence, en azından yılbaşına kadar bir düşüş bekliyorum kendi fikrimce

ömer kökçü Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 20 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

22.11.2017 08:57:36 tarihinde yazıldı.

askerden sonra yapacağım ilk iş,eğer birikiminiz yoksa benim gibi sıfırda iseniz ve risk i seviyorsanız güzel bir fırsat,şuan bile btc nin varlığından habersiz milyonlarca insan var,btc sınırlı,üretimin bitmesi öyle tahmin edildigi gibi 2150lerde falan değil çok daha yakın zamanda quantum bilgisayarları ile 2030 ile 2050 yılları arasında biteceğini tahmin ediyorum ve astronomik fiyatların konuşulacağını bu yıllara kadar keşkelerin bitmeyeceğini düşünüyorum

Bu başlığa yanıt yazabilmek için lütfen giriş yap veya kayıt ol.

SOHBET