Forumlar/Bitcoin / Makalelerle ilgili sorular

Bitcoin Türkçe Forumları

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi

Makalelerle ilgili sorular

20.11.2017 17:56:38 tarihinde yazıldı.

Arkadaşlar 3 makale yazdım 3 tanesinede  resim koyduğum halde resimsiz gözüküyor bu sorunu yaşayan varmı

firatimo Moderatör tarafından 20.11.2017 21:36:18 tarihinde düzenlendi. [Arkadaşlar bu tür başlıklar çok. Lütfen varsa ilgili bir başlık, yenisini açmayalım. Sitenin üst kısmında arama kısmı var.]

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 569Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 19:52:24 tarihinde yazıldı.

Resim boyutlarından dolayı gözükmemiş olabilir hocam

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 20:00:20 tarihinde yazıldı.

batuhantstkn yazmıştı. 20.11.2017 19:52:24

Resim boyutlarından dolayı gözükmemiş olabilir hocam

Bunu nasıl düzenleyebiliriz bu konuda bilginiz.var mı

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 569Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 20:38:36 tarihinde yazıldı.

Makale sayfasında makale başlığının sol tarafındaki kaleme tıklayarak düzenleme bölümüne erişebiliyoruz oradan daha küçük boyutlu bir fotoğraf koyabilirsiniz hocam en azından denersiniz

batuhantstkn tarafından 20.11.2017 20:39:35 tarihinde düzenlendi.

firatimo ModeratörUzman Kriptom rütbeMesajlar : 366Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 21:37:05 tarihinde yazıldı.

Site yönetimi ufak tefek müdahalelerde bulunuyor arkadaşlar. 

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 21:38:46 tarihinde yazıldı.

Arkadaşlar çok teşekkür ederim çok sağolun 

mmtars36Uzman Kriptom rütbeMesajlar : 470Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 21:44:57 tarihinde yazıldı.

Fotoğraf boyutundan kaynakli olabilir

Yasin ÜSTÜNUzman Kriptom rütbeMesajlar : 190Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 21:57:24 tarihinde yazıldı.

500X300 ideal boyut,buna dikkat edin

mmtars36Uzman Kriptom rütbeMesajlar : 470Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.11.2017 22:10:22 tarihinde yazıldı.

Yasin ÜSTÜN yazmıştı. 20.11.2017 21:57:24

500X300 ideal boyut,buna dikkat edin

Katılıyorum onemli 

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

21.11.2017 00:38:36 tarihinde yazıldı.

Arkadaşlar boyutları denedim hatta 1000X600 yaptım yine olmuyor. Siteye mesaj attım onlarda dönmüyor daha önce bu durum başına gelen var mı ? 

ismail tarafından 21.11.2017 00:39:22 tarihinde düzenlendi.

mertcUzman Kriptom rütbeMesajlar : 139Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

21.11.2017 01:26:45 tarihinde yazıldı.

Açıkçası ben görsel konusunda hiç sıkıntı yaşamadım.

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

21.11.2017 01:29:09 tarihinde yazıldı.

mertc yazmıştı. 21.11.2017 01:26:45

Açıkçası ben görsel konusunda hiç sıkıntı yaşamadım.

Biraz daha çabalıycam abi bakalım siteye mesaj attım dönen yok. Belki benim bilgisayardan kaynaklı falandır bi çare bulucam ona 

mertcUzman Kriptom rütbeMesajlar : 139Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

21.11.2017 01:32:10 tarihinde yazıldı.

ismail yazmıştı. 21.11.2017 01:29:09

Biraz daha çabalıycam abi bakalım siteye mesaj attım dönen yok. Belki benim bilgisayardan kaynaklı falandır bi çare bulucam ona 

Facebook sayfalarından daha hızlı dönüş yapıyorlar sanırım.

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

21.11.2017 01:34:43 tarihinde yazıldı.

mertc yazmıştı. 21.11.2017 01:32:10

Facebook sayfalarından daha hızlı dönüş yapıyorlar sanırım.

abi çok nadir kullanıyorum onuda anca üniversitede vize-final dönemi için

mmtars36Uzman Kriptom rütbeMesajlar : 470Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

23.11.2017 20:34:21 tarihinde yazıldı.

Makale yaziyoruz dunden beri bekleme de guncelligini kaybettikden sonra yazmaya gerek kalmaz ki eskiyip gider

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 569Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

23.11.2017 21:01:45 tarihinde yazıldı.

Gerçekten imla kurallarına dikkat ettiklerine kanaat getirdikleri bir kaç kişiyi makaleleri kontrol edebilecek rütbeye getirseler çok güzel olur,bazen diğer sitelerden daha erken çevrilen makale onay aldığında dediğiniz gibi çoktan okunmuş oluyor.

mmtars36Uzman Kriptom rütbeMesajlar : 470Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

23.11.2017 22:19:01 tarihinde yazıldı.

batuhantstkn yazmıştı. 23.11.2017 21:01:45

Gerçekten imla kurallarına dikkat ettiklerine kanaat getirdikleri bir kaç kişiyi makaleleri kontrol edebilecek rütbeye getirseler çok güzel olur,bazen diğer sitelerden daha erken çevrilen makale onay aldığında dediğiniz gibi çoktan okunmuş oluyor.

Dunden beri makalenin onay alip yayinlanmasini bekliyorum ama yayinlamasinlar daha guncelligi bittikten sonra ne anlamin kaldi birde makale surecini kisa sureligine devre disi mi ne birakmislar uyari verdi

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

23.11.2017 22:30:18 tarihinde yazıldı.

abi bende faceden yazmıştım 4 gün içinde yazdılar site yeni olduğu için zannediyorum sıkıntı.

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 569Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

24.11.2017 00:19:26 tarihinde yazıldı.

mmtars36 yazmıştı. 23.11.2017 22:19:01

Dunden beri makalenin onay alip yayinlanmasini bekliyorum ama yayinlamasinlar daha guncelligi bittikten sonra ne anlamin kaldi birde makale surecini kisa sureligine devre disi mi ne birakmislar uyari verdi

Çok makale yazıldığı zaman kapanıyor galiba bende de öyle bir şey olmuştu, biraz onay alan makaleler olunca tekrar açılıyor hocam

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

24.11.2017 00:49:23 tarihinde yazıldı.

batuhantstkn yazmıştı. 24.11.2017 00:19:26

Çok makale yazıldığı zaman kapanıyor galiba bende de öyle bir şey olmuştu, biraz onay alan makaleler olunca tekrar açılıyor hocam

Aynen tahminimce 1 2 gün sürer ama yinede

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 569Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

24.11.2017 01:04:06 tarihinde yazıldı.

ismail yazmıştı. 24.11.2017 00:49:23

Aynen tahminimce 1 2 gün sürer ama yinede

Yapacak bir şey yok ona artık hocam, ve sen makaleye resim ekleme sorununa çözüm bulabildin mi ?

Bu başlığa yanıt yazabilmek için lütfen giriş yap veya kayıt ol.

SOHBET