Forumlar / Bitcoin / mining makinesi kurmak isteyenlere tavsiye verebilirim

Bitcoin Türkçe Forumları

huseyin osur Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 134 Kullanıcı resmi

mining makinesi kurmak isteyenlere tavsiye verebilirim

08.08.2017 13:53:13 tarihinde yazıldı.

sorunlarınızı yazınız

eren mart Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 11 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 16:18:00 tarihinde yazıldı.

teknolojiden pek anlamam o yüzden 10 kartlı bir mining sisteme kaç watt psu gerekir

huseyin osur Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 134 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 16:26:45 tarihinde yazıldı.

belli oluyo teknolojiden anlamadığın:) kartların ne model olduğunu overclocklu olup olmadıgını da belirtmen lazım vede kullandıgın işlemci

btcmurat88 Acemi Kriptom rütbe Mesajlar : 30 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 16:27:54 tarihinde yazıldı.

mining makinesi derken? bilgisayar mı? Yoksa antminer tarzı mı? 

Bende bir adet 1070 ekran kartı var, 5 tane daha alsam ne kadar kazanırım mesela? Gürültü seviyesi nedir? Siz ne madenciliği yapıyorsunuz?

Tşk.

oguzhanpoyraz Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 14 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 16:28:46 tarihinde yazıldı.

Monero kasmak için sağlam bi makina kurmak istiyorum bana günlük 20 30 dolar kazandırsa yeter diye düşünüyorum ilk etapta.nasıl bir makina önerirsiniz ?

eren mart Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 11 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 16:31:50 tarihinde yazıldı.

murat sen beş tane gtx 1070 bulabilecekmisin ben 20 tane rx 580 i 3 ayda alabildim

huseyin osur Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 134 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 16:33:34 tarihinde yazıldı.

eren kardesim yardım istiyosan  sistemin hakkindaki bilgileri soylermisin

eren mart Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 11 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 16:36:16 tarihinde yazıldı.

pardon sistemimde 10 tane rx 460 var o tane de sipariste toplam 20 kart olacak 3 anakart 3 intel i7 7700k islemci var ne kadar psu gerekli

huseyin osur Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 134 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 16:40:27 tarihinde yazıldı.

kardes ne yaptin i 7 ne toplam 1000 er wattan 3 psu alsan sana yeter bir tavsiye daha psu lari ayni prize takma 

eren mart Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 11 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 16:43:47 tarihinde yazıldı.

nedenki islemci olarak en iyisi i7 ydi peki ben bu sistemle aylik ne kadar kar ederim

huseyin osur Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 134 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 16:48:30 tarihinde yazıldı.

sistemde ekran kartı onemli gerisi istersen 2009 model islemci yada anakart olsun farketmez sen bi bakkala gidip abi sen ayda ne kadar kazaniyon diyomusun yada bi lokantanin sahibine gidip abi sen ne kadar kazaniyon diyomusun  ben su an 1000$ kazaniyorum ama bunun elektrik masrafi da var

eren mart Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 11 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 16:52:25 tarihinde yazıldı.

peki ben ne kadar kazanirim sonucta bu sistemi dizebilmek icin bankadan kredi cektim

huseyin osur Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 134 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 16:59:18 tarihinde yazıldı.

ah be kardes ne yaptin bu ciddi bir is yani her an bitebilir keske bunu yapmasaydin ama olan olmus iste bitcoinin bu kadar pahali oldugunu dusununce 8,9 ay icinde borcunu  kapatirsin diye umuyorum 

eren mart Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 11 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 17:02:49 tarihinde yazıldı.

ne kadar gurultu yapar yada ne  kadar ısınır

huseyin osur Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 134 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 17:11:54 tarihinde yazıldı.

evde balkon yoksa evin bir odasını unut çünkü 40,45 dereceleri görecek bayağı bir gürültü olacak bi de ustune klima veya vantilator 7 24 çalisacak

eren mart Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 11 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 17:16:01 tarihinde yazıldı.

evde balkon yok ama bahçe var bahçeye yapabilirmiyim sonuçta çoluk çocuk var zaten hanım basindan beri bu ise karsiydi

huseyin osur Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 134 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 17:21:56 tarihinde yazıldı.

kesinlikle bir damla bile yagmur gelmiyecek kadar iyi olacagina eminsen ama bir ustaya bir kapalı cardak yaptırtabilirsin güneşlik sart evliyim coluk cocuk dedin yas kaç?

eren mart Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 11 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 17:25:37 tarihinde yazıldı.

35 bu ise baslamak icin biraz yasli ve gec kaldim demi:(

huseyin osur Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 134 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 17:30:14 tarihinde yazıldı.

hahaha benim kadar yasli degilsin bu sektorde tek yaslinin ben olmadigini bilmek nedense beni mutlu etti 40 yasindayim 2 yildir bu isi yapiyorum ve de 4 senedir borsa isindeyim

eren mart Yeni Kriptom rütbe Mesajlar : 11 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 17:36:29 tarihinde yazıldı.

abi sen ne is yapiyosun admin misin butun sorularima itinayla cevap veriyorsun ben asgari ucretin biraz ustunde calisiyorum

huseyin osur Uzman Kriptom rütbe Mesajlar : 134 Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.08.2017 17:46:55 tarihinde yazıldı.

ben issizim butun gelirim bu mining makinesi sagolsun benim yuzumu hic utandirmadi issiz oldugum icin canim sıkılıyo careyi senin gibi insanlarla konusmakla buldu herhangi bir sorun olursa cekinme

Bu başlığa yanıt yazabilmek için lütfen giriş yap veya kayıt ol.

SOHBET