Forumlar/Ethereum / PC nin ekran kartı mi iyi olmalı

Ethereum Türkçe Forumları

Tolga GüverçinAcemi Kriptom rütbeMesajlar : 18Kullanıcı resmi

PC nin ekran kartı mi iyi olmalı

30.10.2017 23:06:34 tarihinde yazıldı.

1 GB ekran kartım var kasamiyorum neden acaba 

FurkanUzman Kriptom rütbeMesajlar : 202Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

31.10.2017 22:52:32 tarihinde yazıldı.

Bu ise girenler en az 4 tane ile firiyor ve genellikle 4gb kartlarla. Sahibinden de ekran karti bolumune girip fiyati yuksekten dusuge dogru siralarsan rigleri gorup fikir sahibi olabilirsin. Tek kartla kâr edebilecegini sanmıyorum.

salvationUzman Kriptom rütbeMesajlar : 184Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

01.11.2017 02:52:33 tarihinde yazıldı.

en az 4 gbb lazımm . hoş o da artık pek kazandırmıyo ama 

segoxeUzman Kriptom rütbeMesajlar : 122Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

24.11.2017 01:15:08 tarihinde yazıldı.

bilgilendirme için saolun

ismailUzman Kriptom rütbeMesajlar : 413Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

24.11.2017 01:21:27 tarihinde yazıldı.

Abi bizde elektrik enerjisi pahalı alacağın kartlar pahalı kurtarmaz mining işi kolay kolay ama bikaç mining sitesi paylaştı arkadaşlar genesis mining falan eğer ilgini çekerse onlara bak bildiğim kadarıyla senin yerine onlar kazıyor sen para yatırıyorsun.

mmtars36Uzman Kriptom rütbeMesajlar : 470Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

24.11.2017 07:29:38 tarihinde yazıldı.

Elektrik bedava olursa kazanirsin anca kardesim al sat yap keyfine bak onun stresi cekilmez 😊

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 568Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

24.11.2017 10:55:21 tarihinde yazıldı.

Kendin yapacağına ya cloud mining'e yönel ya da al sat bence de.

segoxeUzman Kriptom rütbeMesajlar : 122Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 11:26:20 tarihinde yazıldı.

şuan için en mantıklısı al-sat mining kar yapmaz

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 568Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 11:57:50 tarihinde yazıldı.

Ufak bir hesapla bile en az 3 sağlam ekran kartı almaya kalksanız bunun için 8-9 bin lira oradan gidiyor, bunu soğutacak sistem, psu , elektrik derken kar etmeye 2 3 sene sonra başlarsınız anca hocam.

Şafak Dirik ModeratörProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 617Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

25.11.2017 23:37:33 tarihinde yazıldı.

RX 480 RX 570 en verimli kartlar bunların haricinde yatırım yaparken dikkat edin analizinizi iyi yapın. 

mmtars36Uzman Kriptom rütbeMesajlar : 470Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

26.11.2017 11:21:24 tarihinde yazıldı.

Şafak Dirik Moderatör yazmıştı. 25.11.2017 23:37:33

RX 480 RX 570 en verimli kartlar bunların haricinde yatırım yaparken dikkat edin analizinizi iyi yapın. 

Bunlari piyasada bulmak eskisi kadar kolay degil diye biliyorum 

batuhantstknProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 568Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

26.11.2017 12:53:00 tarihinde yazıldı.

mmtars36 yazmıştı. 26.11.2017 11:21:24

Bunlari piyasada bulmak eskisi kadar kolay degil diye biliyorum 

Çünkü satış yapmak yerine kendileri mining  yapıyor ve mantıklı bir hareket, 1 yerine 10 almak.

Şafak Dirik ModeratörProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 617Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

26.11.2017 13:27:39 tarihinde yazıldı.

mmtars36 yazmıştı. 26.11.2017 11:21:24

Bunlari piyasada bulmak eskisi kadar kolay degil diye biliyorum 

ezbere konuşmasak mı artık? yada yazmış olmak için yazmasak mı?

aliiknkAcemi Kriptom rütbeMesajlar : 60Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

03.07.2018 11:15:43 tarihinde yazıldı.

Hocam güzel bir makine yapmak istiyorsan her şeyi iyi olması lazım.

emre UludoğanYeni Kriptom rütbeMesajlar : 2Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

04.07.2018 08:46:54 tarihinde yazıldı.

Ben de o işlere girdim. sürekli bi kablo bozulur, elektrik gider bios'tan onu ayarla. bilgisayarı güncel tut derken sıkıldım yani. bi kere o kadar masraf ediyorsun, bilgisayarının %95- %90 çalışmasını istersin. onun yerine ben de mining şirketlerine yöneldim. s4mining (türk şirketi ve %100 güvenilir.) ve hashflare den 50$ lık bi hesap açtım. bakalım deniyelim göreceğiz. ama s4miningdeki adamlar en ufak meblağ ile girceğimi söylememe rağmen çekinmeden sistemlerini güzel bir şekilde anlattılar o yüzden ben de adama ayıp olmasın diye 50$ koydum :D 

sonuçları belki bu postun altına girerim. 

aliiknkAcemi Kriptom rütbeMesajlar : 60Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

20.09.2018 14:52:27 tarihinde yazıldı.

Hocam ne için istediğinize bağlı işin aslı.  Oyun mu oynayacaksınız, render mi yapacaksınız. Ne yapacağınıza bağlı, ona göre bir model önerebiliriz belki. Çünkü bir model önersek size fazla veya az gelebilir.

Bu başlığa yanıt yazabilmek için lütfen giriş yap veya kayıt ol.

SOHBET