Forumlar/Kriptom / Tradeogre hesabı

Kriptom Türkçe Forumları

uğur öztürkYeni Kriptom rütbeMesajlar : 7Kullanıcı resmi

Tradeogre hesabı

7.04.2018 23:13:22 tarihinde yazıldı.

Arkadaşlar merhaba,

tradeogre borsa sitesine düne kadar kullanıcı adım ve şifrem ile giriş yapabiliyordum. Bugün giriş yapmayı denediğimde kullanıcı adım ve şifrem ile giriş yaptıktan sonra authenticator kodu istedi. Authenticator kodunu ben aktif etmedim düne kadar direk giriş yapabiliyordum. Bu neden oldu bilen var mı? Bu sorunu nasıl çözebilirim, sitenin destek ekibine bir türlü ulaşamadım.

bababtcAcemi Kriptom rütbeMesajlar : 44Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

8.04.2018 00:34:56 tarihinde yazıldı.

Merhaba hocam, phishing yemiş olabilirsiniz. Giren kişi de bir daha giremeyesiniz diye auth kodu koymuştur. Desteğe yazın derim içerde bir şeyleriniz varsa.

AnonimProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 681Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

21.04.2021 20:06:55 tarihinde yazıldı.

iyimiş

yasin uğurluProfesyonel Kriptom rütbeMesajlar : 612Kullanıcı resmi
RE : Konu Başlığı

10.05.2021 01:04:00 tarihinde yazıldı.

Merhaba bir bitcoin kazım uygulaması buldum 10 milyon kullanıcı ve çekim garantili 2 3 gündür araştırıyorum kendimde kullanıyorum. Hem pc den hemde telden kullanabiliyoruz telde uygulama indirmek 5,89 pc de ücretsiz telde 3 saatte bi tıklayıp interneti kapatsanız bile kazım yapıyo pc süresiz yapılıyo 0,00001 btc olunca çekebiliyoruz .Çekim süresine 10 günde çok rahat ulaşabilirsiniz.Amacım dolandırıcılık değil referans kazanmak istiyorum hem tanıtmış oluyum sizlerde faydalanın hemde ben faydalanıyım.  
https://cryptotabbrowser.com/22957019

Bu başlığa yanıt yazabilmek için lütfen giriş yap veya kayıt ol.